onsdag 13 mars 2013

körkort del 2 "shannen och maria"

hmm i dag kom jag på att det ser ut som att jag är misslyckad med en överskrift som säger "bloggerskare söker jobb och körkort" så jag tror jag ändrar det till nåt mer proffsigt.

I dag är också dag 2 i mitt crowdfundingprojekt: "ge mig pengar till en intensivutbildning".

Uppdrag: skaffa körkort
Hur: be om pengar, få pengar, börja köra
När: sommaren 2013
Hittills: 2600 (men då har jag räknat in mamma, pappa, bror som inte har facebook och så har jag räknat in Sokawe fast hon sa att hon bara skulle ge 50kr, men jag räknar med 100) Jag har också räknat in alla medlemmar i Teater Kaiserin.

2600 wow alltså, det verkar som att detta skulle kunna gå.

Jag skulle kunna ha en rejäl insamling tills jag fyller år. Jag fyller ju år den 12e april. Ja, det är alltså samma dag som Shannen Doherty fyller år, Hon har ju körkort och mörkt hår också. Vi är lika på många sätt. Jag kanske ska fråga henne om hon vill sponsra.

 (Jag skriver lite på engelska så hon förstår vad det står OM hon skulle råka gå in på denna blogg)
 "Would you Shannen Doherty like to sponsor me with 100 swedish crowns, to help me to afford to take a driving license to be able to get teaterjobs"

När jag har körkort ska jag gå till och från en bil med nycklar och plånbok i handen, lite casual, lätt och ledigt.



När jag har körkort ska jag åka och storhandla, precis som Shannen.


När jag har körkort ska jag sitta i förarsätet och köra bil och så ska jag skratta för jag tycker att det är roligt att köra bil.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar