onsdag 27 mars 2013

Jag bajsade på mig flera gånger.

VARNING: DETTA INLÄGG INNEHÅLLER MAGSJUKEBAKTERIER!!

Jag har varit magsjuk i flera dagar, det är därför jag inte varit så aktiv på bloggen. Jag ber om ursäkt för det men jag ville inte smitta er. Jag ska inte gå in på detaljer angående vad, var, när, hur det kom ur materia ur mig men jag kan lova att det var mycket och det var okontrollerbart. 

Nu är det nya friska tag, här kommer en uppdatering om vad som händer i världen just nu: 
  • I dag skulle en kunna säga att jag lärt mig göra extremt avancerade effekter i imovie. Jag funderar på att söka jobb som redigerare/klippare. Jag kan till exempel göra greenscreen-grejer.
  • Jag har nu kommit upp i 3000 kr i körkortskampanjen! Hejja hejja hejja. Funderar på att skicka min ge-mig-pengar-till-körkort-film till olika körskolor, det kanske är nån som vill sponsra mig. 
  • I går ansträngde sig LillS till det yttersta för att hitta min gamla myspace-sida, han lyckades. Det var mycket pinsamt att titta på bilder och läsa mina egenskrivna ord där. Huuu, det uråldriga talesättet "det som hamnar på internet stannar på internet" stämmer verkligen. Tur att jag är så sparsmakad med vad jag lägger upp på internet nu för tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar