fredag 22 mars 2013

Jag i Bonniers konsthall

Som ni märker är jag väldigt aktiv i filmmediet just nu. Som avslutning denna vecka kommer jag nu länka till den senaste filmen/konstprojektet jag gjort.
 Jag och Andreas Bygdell har hållt på och samarbetat ett tag i en process där vi dropboxar musik (han) och filmade rörelser (jag) till varandra och så inspirerar vi varandra blablalblal ni får läsa vår förklaring om du klickar på länken:
http://www.bonnierskonsthall.se/pocketcinema2013/video_en.html?id=s33IKtbr3xtyFAEFl8pSYA

Bonniers konsthall? Ja, vi är med i deras mobilfilms-tävling. Jag tycker att alla borde rösta på vårt bidrag. Fast det är inte det som räknas, det är en jury som bestämmer om vi vinner men det är alltid kul om folk röstar. Röstar gör du genom att trycka på Stjärnorna till höger om filmen. Hejja dig, du kan rösta, hejja hejja heja, du är bäst om du röstar! Jag har röstat på mitt bidrag för jag tycker att jag borde vinna.  

                                                   KOLLA, SÅ HÄR SER DEN UT
 (fast du kan inte kolla på filmen härifrån för jag vet inte hur jag ska lägga upp filmer direkt på bloggen, men gå in på länken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar