torsdag 14 mars 2013

Jag är tuff, hård och jävligt macho

Jag kom att tänka på att jag la upp bilder på tapeter häromdagen, nån dag innan det skrev jag om sminkfria djur och länkade till djurens rätts sida med en bild av en gullig kanin- det var alltså indirekt både smink och gullipluttiga kaniner i det inlägget, min bakgrundsbild i bloggen föreställer tvättmaskiner, hur tjejigt är inte det? Nä, sa jag till mig själv, om du ska ta körkort måste du bli lite tuffare. Hårdare liksom. Att vara ute och köra 70-80 km/h på vägarna är inget för mesar (tjejer). Ryck upp dig, klia dej på ballen, stoppa in en prilla, rapa öl så kör vi! Ye.

Här kommer tuffa bilder:


       MOTORCYKEL SOM ÄR MÅLAD JÄTTEHÄFTIGT OCH SOM ÅKER SUPERFORT.
bild från internet
             
                 ÄGGVITA FÖR ATT ROCKY BALBOA DRICKER ÄGG TILL FRUKOST.


                                                                 KÖTTKLUBBA





                                 DOM TVÅ SUPER HÅRDA SNUBBARNA FRÅN RRC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar