fredag 15 mars 2013

idag fick jag min första hundralapp

Idag fick jag min första hundralapp. Eller egentligen fick jag inte det utan jag fick ett örhänge föreställande Per Ström till ett värde av hundra kronor. Dom hundra kronorna sätter jag in på ett körkortssparkonto. tack Mando.
Ni andra får tålmodigt vänta till jag uppnått 5000kr i mitt pengainsamlingsprojekt för att kunna ta en intesivkurs i körteknik.

När jag har körkort och glider fram längs vägarna så kommer jag lyssna på mitt favvoband. Tex den här låten: TROLLMAMA


Nu ska jag till en kompis, vi kan kalla honom Emanuelle, vi ska äta mat och dricka vin och vara smarta på söder.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte säga att det är den bästa låten jag har hört (för det är pussy pain) men den har verkligen nåt och jag tror att den kommer växa på mig efter några lyssningar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men fatta när den är typ 1 min lång, hur coolt kommer inte det va! det är ju svårt att klå pussy pain såklart men du får också se det som att Trollmama är hiphop och hiphop blir inte bättre än så där, det går inte

      Radera