onsdag 6 mars 2013

jag är omskriven i medierna


Efter gårdagens makabra upptäckt (den om att jag har blivit en helig ande) så har jag blivit omskriven i media flera gånger. Jag googlade mig själv och upptäckte att en bloggerska har beskrivit sin Stockholmsresa där hon skryter om hur mycket vi umgås. Vi må vara bästa vänner, men tänk om hon bara vill rida på min våg av framgång?

Här är citat från hennes 3 senaste inlägg från den här bloggen : http://mestfakta.blogg.se


"Brevid mig i sängen just nu sitter min bästa vän Majsan." 

"Varit på kafé med Majsan. "

"Varit på bar med Majsan och Manne."

"Jag köpte aldrig mer kafe på tåget men har däremot fått inte mindre än två koppar av Majsan nu."

Observera att hon skrivit "köpte aldrig mer kafe"….Denna slarver till bloggerska har missat en "f". Hon menar förstås "kaffe".

Ja, jag förstår att jag måste förklara det här med "majsan". Det kanske låter lite fånigt att jag - the mystery woman from the crypt i folkmun kallas "majsan", ja, det är konstigt men allt är inte logiskt som glimmar. 

1 kommentar: