tisdag 5 mars 2013

Jag är "Quasimalda"

I går opererade jag bort en extremt ofarlig knöl från ögat. Det gjorde inte så ont men sen fick jag en lapp för ögat och Kalina fotade det och la upp på instagram. Sen tog dom bort lappen för ögat och då var ögat lite svullet och kladdigt och hängde lite av bedövningen. Jag hade nackspärr också, det har jag haft några dagar nu. Så i alla fall i går satt jag mest och var trött och tyckte synd om mig själv i källaren,  Jag fantiserade att jag bodde i ett kyrktorn och att jag var Quasimodo.

Inte för att skryta men jag är en av få personer som faktiskt skulle kunna spela Ringaren i Notre Dame och både vara Quasimodo och Esmeralda. Är det någon som vill anställa mig till den
enmansföreställningen så tackar jag ja. 
Jag har varit i Notre Dame på riktigt och jag har läst boken så jag har gjort min methodträning. 

I dag har jag varit hos en sjukgymnast. Jag fick en stödkrage. Idag är jag Mr Bump.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar