onsdag 13 mars 2013

det rinner till

Ja, jag lovade mig själv att bara skriva om körkort nu ett tag för att verkligen se till att det blir av men en liten paus i hetsen är vi alla värda. Jag har hittat tapeter på internet. Ååhh magen drog ihop sig, hjärtat började bulta när jag gick in på den slidan, sidan menade jag. Jag blev kär






Dom hade både fina trätapeter och stentapeter

                 Dom hade tapeter med bilar på (Vilken tillfällighet, jag som ska ta körkort!!)

Dom hade också jättefärgglada tapeter men istället för att visa dom så kommer här ett fotomontage som jag gjort speciellt för er kära läsare. Det är olika snygga tapeter i olika färger, men det fanns fler olika tapeter i olika färger men jag kan inte ha med alla. Ni får titta vidare på tapetsidans hemsida.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar