fredag 1 mars 2013

en hjälte sviker aldrig

Oj, förlåt. Jag avslutade gårdagens inlägg nr 2 med, jag citerar : "Nu struntar jag i det här med internet". 

Jag ber om ursäkt över om detta kanske lite förhastade hot, uttryckt i vredesmod, oroade någon av mina läsare. 
Om du, ja jag vänder mig till just DIG nu. Om du blev orolig över att jag kanske aldrig skulle blogga mer och kanske aldrig vistas på internet mer, så ber jag om ursäkt. Förlåt. Förlåt, från djupet av mitt hjärta. Som jag skrev om i gårdagens inlägg nr 1 så uppfattas jag av många som en medial superhjälte. En superhjälte sviker inte, en superhjälte hotar inte att hon ska lämna de som behöver henne som mest. Hädan efter ska jag aldrig svika dig. Eller, hädanefter ska jag i alla fall göra mitt bästa för att inte svika dig. 
Jag ska göra mitt bästa för att lära mig modern teknik. Jag ska göra mitt bästa för att inte kasta ur mig sådana hemskheter som jag gjorde igår. Jag ska göra mitt bästa för att inte såra dina känslor igen. 

Som en liten uppmuntran länkar jag här till en av mina favorit tumblr-sidor. Det är en av mina stora idoler och förebilder som driver den tumblr´n. Hon kallar sig el grude, ungefär som el diablo, el corazon eller elgiganten. 



Häromdagen spelade jag in en grej, Celia-sminktösen tog ett foto med sin mobil. Jag tänkte att den bilden kanske kan hjälpa er att visualisera era känslor för mig. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar