söndag 31 mars 2013

jesus och mimbilen

Idag återuppstod Jesus. Han dog häromdagen och så kom han till liv igen idag. Fast för jättelänge sen. Idag har jag ätit rester från i går, sen åt jag glass med chokladsås, sen sov jag, sen diskade jag.
Jag mår illa. Antingen beror det på att jag ätit för mycket av det goda eller så beror det på att jag är skenJesus. Vissa blir skendräktiga men jag har märkt en tendens hos mig själv att bli skenJesus. I går tex, när han var död då sov jag ovanligt mycket.  Jag är väldigt torr om händerna, nästan så torr att jag får självsprickor och han hade ju sår i händerna sen i förrgår. Det finns fler liknelser men dom vet ni väl redan. (jag är arab, heter samma sak som hans mamma, jag är extremt snäll, fattig och har en helande kraft, känner en snickare, bär ibland potatissäck-klänning etcetcetc)

Förresten hur går det med körkortet grude?
Jo tack, i dag har jag nästan kört bil. Jag har:
öppnat förardörren med bilnyckeln, suttit vid förarsätet, vridit om nyckeln.
Jag har även kört mimbil. Jag satt på en parkeringsplats och övade på att trycka på koppling, broms, gas och växla samt hålla händerna rätt på ratten. Jag är en jätteduktig mimbilförare. Jag svängde bland annat åt vänster och blinkade innan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar