måndag 12 november 2012

Spolknappen. En introduktion.


En spolknappsinstruktion.


Knapparna längst ner:

  • Knappen till vänster, den med rött på, vi kan kalla den nr 1: stoppknapp
  • Knappen till höger om knappen till vänster, vi kan kalla den nr 2:  hård stråle rakt upp i anus
  • Knappen till höger om knappen till höger om knappen till vänster, vi kan kalla den nr 3: mjuk stråle rakt upp i anus.
  • ...vi kan kalla den nr 4: Stråle som träffar mellan anus och framus (ett litet skämt från min sida, jag drar paralleller mellan bakstjärt, framstjärt, karius och baktus och anus och fram-mus) 
  • ...vi kan kalla den nr 5: Varmluft. Väldigt skönt faktiskt, behaglig värme sprider sig över hela härligheten.
  • snurran: tryck-justeringar, minus: mindre tryck   plus: mer tryck 
Längst upp till höger, på ovansidan: 

  • Knappen till vänster: vanlig spolning 
  • Knappen till höger: ekospolning, mindre vatten. funkar även vid bajs.


De två knapparna till vänster om skärmen: vet inte, märker ingen skillnad

De två knapparna till höger om skärmen:
  • Knappen till vänster: "wide cleaning"
  • Knappen till höger: "massage cleaning
märker dock ingen skillnad när jag provar dessa knappar



När jag var barn hade vi en bide´. Jag badade i den. Jag minns att jag tyckte om det. 
 Det är bland de tidigaste minnena jag har.







3 kommentarer:

  1. "Wide cleaning" och "massage cleaning" AV VADÅ??? Utveckla gärna. Tack på förhand.

    SvaraRadera
  2. Sitter under min loftsäng och skrattar högt. Tack

    SvaraRadera
  3. Hej Sokawe och Anonym.

    Vad kul att du blev road, anonym, en teknisk genomgång av spolknappen var ett önskat inslag, kanske av just dig?
    Angående "wide" och "massagecleaning" så har jag nu testat dessa funktioner lite mer ingående på Eder begäran. min upplevelse av det hela var att det nog stod fel i instruktionsboken.
    Widecleaning-knappen sprutar i en pulserande rytm vilket kan upplevas som någon form av analmassage. Massagecleaning-knappen skapar däremot ett bredare sprut så att även skinkorna kan få sig en dusch. Ju fler knapptryckningar desto bredare dusch.
    Jag ber om ursäkt för förvirringen och hoppas att Ni nu fått mer klarhet i saken.
    mvh grude

    SvaraRadera