fredag 9 november 2012

highslicksexyrollinghautecouturejetsetlyxurylife

Som den lyxhustru jag är lever jag jetset-liv i highlifecityn Tokyo.
 Calvin Klein hade planer i sitt sköte för mig igår. Jag var på coolrolling fashioncouture-mingel. Jag drack champagne, jag åt snittar och gled runt i ett vitt rum med vitklädda servitörer med vita brickor och "Hello" vinkelivink kindpuss, kindpuss "goodbye, Im sorry, have to go, nightlife is calling" klicketiklack ut i nattvimlet. Öl och smårätter på en liten mysig izikaya.
Oj gäsp, måste hem, pronto.. "taxi! yes take me home, you know where I live, arigato"
Aaah hemma, bara fem minuters promenix från Tokyos Beverly Hills, av med kläderna ner i varmpoolen, mmmm bastu, slip into something more "comfortable" blinkblink, hett sex oh yes erotic orgasm.
beauty sleep. taa taa.

3 kommentarer:

  1. HAR NI EN POOL?????

    SvaraRadera
  2. alltså jag har lite svårt att svara på den där frågan för då måste jag avslöja på bloggen att jag tänjer lite på sanningen ibland

    SvaraRadera