tisdag 6 november 2012

En naturskön upplevelse

Idag skulle jag uppdatera mitt cv och behövde en bra och passande bild på mig själv. Dessvärre är jag dålig på att samla dokumentation av mitt arbete i form av foto och dom bilder jag har, har jag inte med  mig i min nya dator nu när jag är i Tokyo. Så jag var tvungen att bildgoogla mig själv.
-va! är du i Tokyo?
-Ja, visste du inte det?
-NÄÄääää wow vad coolt, kan du inte skriva lite om Tokyo i din blogg! Snälla, det skulle vara så himla kul om du gjorde det!
-Meh, det är ju det jag gör hela tiden. Jag har ju skrivit varenda jäkla dag sen jag kom hit. Jag gjorde ju till och med reklam för plastpipor eftersom dom hade sponsrat mig med öl kvällen innan.
- Va! Plastpipor, vaddå plastpipor? Finns det ens?
-Ja, min favorit var turkos och svart.
- Ooh vad snyggt. Kan du inte lägga upp en bild på dig när du röker plastpipa i Tokyo?
-MEH NEJ, jag skrev ju precis att jag inte har några bilder på mig själv så jag var till o med tvungen att bildgoogla mig själv för att hitta nån vettig.
- Åh men nån nytagen bild borde du väl ha, tex på dig själv när du går i Tokyo bland massa höga hus och neonskyltar och du ba´ går omkring där och festar och röker och ser så där cool ut som bara du kan.
-nä, men jag kan lägga upp en bild som Pia Päron tagit under mina år som hennes musa.

2 kommentarer:

  1. Vad snygg du var på den bilden! Man ser inte att det är du!

    (jag har på riktigt fått den kommentaren en gång. skolkatalogen i åttan tror jag det var.)

    SvaraRadera
  2. haha! vilken himlans fin komplimang,

    SvaraRadera