fredag 23 november 2012

__________________

Idag har jag nästan inte gjort någonting. Inte ett jota. Jag är nämligen stressad över saker jag måste ta tag i och det är sånna där saker som ger mig lite ångest så då har jag istället gjort andra saker.
Jag väntar på att någon ska säga: det där fixar jag lilla gumman...
fast utan att "lilla gumman" mig, då skulle jag bara bli irriterad. Vaddå "det där fixar jag lilla gumman"?  Fnys. Jag kan väl fixa det där själv i så fall, dumma dig.
Och jag kan faktiskt inte göra vissa saker för jag väntar faktiskt på svar på mailen innan jag kan fortsätta, eller ja..det är klart jag skulle kunna göra annat än att sitta och stirra på inboxen...men alltså, jag, det, jag, mailen, eller ....meh...

Hello Kitty toapappret luktar tuggummi





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar