fredag 30 november 2012

Min bloggbakgrund


Hur gör hon? Hur kan skriva sånna fantastiskt kreativa och varierande texter i sin blogg varje dag? Har hon bloggat förr? Hemligheten är att jag den senaste veckan bytt bakgrundsbild varje dag. Ni tror att jag skrivit geniala texter men egentligen är det bara bakgrunden som har ändrats.
Kolla här: Så här har bloggen sett ut väldigt länge

Men så plötsligt bytte jag till den här:

Sen bytte jag till den här: 








Sen bytte jag till den här: 
Sen bytte jag till den här:
Sen bytte jag till den här: 



 Som ni ser är inte mina texter utbytta en enda gång den här veckan, det är bara en illusion skapad av bakgrundsbytet. 

Idag däremot byter jag för sista gången den här månaden. Varför får ni veta i nästa blogginlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar