måndag 17 juni 2013

vinden har vänt, det är sol i mitt sinne

Jaha då har en fått värsta roliga jobbet då! Kul för mig och dom...(berättar eventuellt senare var jag ska jobba men det är på flera ställen och det innefattar teater)

Sen skulle jag bara säga att mina lösnaglar fortfarande sitter fast på mina händer.

Sen skulle jag bara säga att jag och Saga som skriver och driver denna blogg:  http://sagasexologi.se
har fått ekonomiskt stöd från Ottarfonden för att kunna driva igenom vårt planerade projekt LUST. Det känns himla kul.
Vi tänkte sitta i diskussionsgrupper och prata om lust och sånt, alltså sexuell lust. Vi tänker oss att dom som ska få prata om sin lust ska vara rätt vuxna, äldre än 22 och upp till ca 35 år. Sånna som jag gärna skulle vilja kalla "unga vuxna" eftersom jag själv är i den åldern och inte ännu känner mig som en vuxen, vuxen person.
Sen tänkte vi göra en monolog utifrån diskussionsmaterialet och sen kan jag spela upp den monologen på ett underhållande vis och sen kan Saga kan prata om sex och sånt på sitt smarta vis vid tillfällen där det kan vara bra att prata om sex och lust på ett smart vis och ett underhållande vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar