onsdag 12 juni 2013

thaimat, tårar och en naken man.

Hej dagboken. I dag har jag varit på thairestaurang i amerika, det var gott.
Jag har också solat och badat och sett en naken man med erigerad penis. Han gömde sig i buskarna på andra sidan stranden, då och då kom han fram ur buskarna och visade upp sig så vi skulle kunna titta på hans nakna manskropp samt manslem.  Till slut tröttnade vi (jag och min nygifta kusin) och skrek att vi hade ringt polisen och fucki#%%€#%ng etc etc. Sen gick vi hem.

Godnatt.

Ps. Jag har även gråtit några gånger i dag och igår för i morgon kommer jag lämna min familj här för att åka hem till min familj "over there", "over there" brukar vara "här" när jag är "over there" men nu är jag ju "här" som vanligtvis är "over there"så då blir det tvärtom. ds

Ps. 2 . Godnatt igen dagboken. 

2 kommentarer:

  1. Men när du kommer hem får du åter igen förenas med din fru. Jag förstår att det känns jobbigt att lämna familjen, the family, och vännerna over there, (alltså mitt over there, ditt here) men du och jag (och LillS också) kommer ha jordens bästa sommar och vi har en gul bil och det kommer bli KUL och SOL och ÖL. Peace out.

    SvaraRadera
    Svar
    1. GUL! jag älskar gult, det är solens färg. solen, maskrosen, vänskapen och fyllans färg (både som öl, vin och kiss)

      Radera