måndag 24 juni 2013

modebloggerska

Jag gjorde en karaktär i radio och i kaserins julkalender som jag kallade modebloggerskan, hon bloggade mest om sex. Jag funderar på om jag ska börja blogga om mode, jag har förstått att det är populärt. Om jag börjar blogga om mode kanske jag får jättemånga läsare och kommer börja tjäna pengar på bloggandet. Det skulle vara bra, i så fall skulle jag utan problem kunna skaffa körkort så jag får jobba kvar på ett jobb som jag fått där jag måste ha körkort.

Dagens modeinlägg:

I dag har jag tvättat håret och blåst det med en fön. Det blev torrt.
Jag hade först på mig blå skjorts och ett vitt linne. Sen bytte jag till blå och grönrutiga byxor för solen gick i moln.
Till detta bär jag en blå cardigan och svarta strumpor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar