måndag 3 juni 2013

LOS ANGELES

Jag är i det förlovade landet, jag är inte förlovad men min favoritkusin på pappas sida är det. Hon är så himla mycket förlovad så att hon till och med ska gifta sig, det är därför jag är här. För att vara med på bröllopet. Vi ska åka till en hästranch fredag till söndag och där ska vi rida, bada, sola, äta och bröllopsfesta. Det ska bli roligt. Hon ska få marimekko-grejer i bröllopspresent, det kommer även den hon ska gifta sig få för presenten är till båda.

Nu är jag i LA med LillS. Det är tufft. Vi åkte greyhound nattbuss hit. Igår gick vi från Downtown LA till West Hollywood. Vi hade rullväska och packning och tog många långa pauser, inkl stanna och äta, spela spel i arcadhall och dricka öl, somna på en gräsplätt etc så tog det ungefär 12 timmar. Det ser ut som att det är en kort bit här på kartan och vi gick väl inte riktigt raka vägen men det var faktiskt mycket längre än det ser ut.

 Jag älskar toalettsitts-skydd, det är så himla skönt att sitta och kissa utan att få någon annans kiss på stjärten, men det berättar jag mer om i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar