torsdag 20 juni 2013

världens 8e underverk

Hej.

Tycker ni att det ser annorlunda ut när jag skriver nu? Jag menar mot hur det vanligtvis ser ut. Ja, men nu ska jag förklara den fullkomligt logiska förklaringen till förändringen.

Jag skriver nämligen från källarn ja eller lokalen, hemmet, livmodern, ateljén, skepparn..kärt barn har många namn, poängen är att jag skriver via internet direkt ut på webben och i skrivandets stund befinner jag mig inte på ett cafe´, bibliotek eller hos någon annan som har internet. Ett fungerande internet, vilken uppfinning, det måste bli k-märkt på nåt vis, eller klassas som världens 8e underverk.

I vilket fall som helst har jag äntligen blivit av med min gamla mobil och mitt dyra urusla abonnemang. Här följer en hatlista:

1. mobilizera

2. HTC 

3. Tele 2 och Comviq 



1 kommentar:

  1. Hej Grude.

    Det är aldrig kul att bli av med sin mobiltelefon, nu när många av oss är så pass beroende av den som kommunikationsmedel. Det är heller inte kul att höra om en kund som blivit missnöjd. Därför vill vi gärna få reda på mer kring ditt ärende och se vad vi kan göra för dig för att förbättra din upplevelse av oss.

    Hör gärna av dig till vårt kundcenter på telefonnummer 010-33 33 311 (vardagar 9-17) eller på mejladressen kundsupport@mobilizera.se

    Ha en fortsatt trevlig sommar
    önskar vi på Mobilizera

    SvaraRadera