onsdag 19 juni 2013

en magiker i mitt hem och en revisor i mitt företag

Det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag berättade ju igår att jag fått jobb (alltså 4 st och jag har jobb i över ett år framöver och så lång framförhållning har jag aldrig haft!)
Dessutom har jag ju fått stipendium från ottarfonden!

Nu har nästa roliga grej hänt: madam sokawe har flyttat in i källarn. Jag brukar ibland nämna henne här som Kalina. Det ska bli skoj. Hon är bra på att mangla, dammsuga samt vara tekniskt support.

Idag ska jag göra en revolutionerande grej som kommer förändra min tillvaro brutalt, till det bättre förhoppningsvis!
Jag ska nämligen köpa I PHONE!!! Jag ska bli en i gänget, få leka med dom coola kidsen, jag ska också HA INTERNET HEMMA och VAR SOM HELST!! www.wow.nu  (ett litet internet skämt).
Jag kommer alltså kunna uppdatera bloggen och kolla facebook utan att gå till biblioteket, jag kan skaffa instagram, vime och alla dom där spelen som alla spelar...rumble och dom.
Tjoho 2013 välkomnar mig in i världen!

Men, ja förlåt, jag vet att det inte kanske är så kul att läsa om min lycka och framgång, mycket roligare att läsa om misär, men jag lovar er att jag kommer råka ut för jättemycket problem med internetet i källarn och så kommer jag gå tillbaka till mitt vanliga tråkiga jag. Dessutom har min revisor övergett mig, han verkar tycka att det är roligare att dricka kaffe och skriva om det här: http://arabicarobusta.se
så nu behöver jag en ny revisor, är det nån som har nån som inte kostar för mycket och som gillar kaffe i lagom mängd? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar