måndag 10 juni 2013

brun, svettig och trött

Howdy cowhens.

Im back from the ranch. Iv eaten doritos with ranch flavor. Iv been workin on my tan and thrown a lasso at a fake bull, unfortunately it got away.
I got drunk and sat by a campfire singin´  those ol´ country songs from back in the days, ya know.

google translate.

Hej.
Jag är tillbaka från tredagarsbröllopet på ranchen. Det var typ den bästa helgen jag haft. Det var 40- 42 grader ute, det var väldigt varmt, jag har hängt vid en pool och solat och badat. Jag har dansat och hängt med roliga människor av olika nationalitet, kön, ålder och funktion. Nämnde jag att det var 42 grader varmt?
Jag har också fått flera myggbett. Gårdagens baluns avslutades tidigt i morse vid en lägereld tillsammans med skäggiga amerikanska män som sjöng gamla fina folksånger och plinkade på gitarr.
 Yehaa

ps. själva bröllopet var också fint.


ps 2. Om ni vill ha mer information om bröllopet och denna helg rekommenderar jag er att läsa denna blogg:

http://gardenfors.blogspot.com/2013/06/brollop-barnporr-buskis.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar