tisdag 25 juni 2013

dagens uppgift

Förutom lite jobb som jag klarar av så har jag skrivit upp två uppgifter för dagen som jag måste genomföra innan jag får "call it a day".

Dagens två komplicerade och högteknologiska uppgifter:



  1. installera den nya wifi skrivaren/scanner/kopiatorn
  2. installera(?) bloggen på mobben. Alltså på nåt vis ska jag klura ut hur jag ska gör för att kunna blogga från mobilen.
EXTRAUPPGIFT:
Kalina ringde igår och berättade att eftersom jag nu har abonnemang på ett företag som kallar sig en siffra mellan 1-10 så spelas en musiktruddelutt varje gång nån ringer mig, detta är ju som vi alla vet väldigt irriterande och måste åtgärdas. Kalina vill ha detta åtgärdat fortast möjligt. Jag kommer förmodligen vänta med denna uppgift tills i morgon eftersom tiden rinner i från mig. 
Om det är någon som, liksom Kalina, inte vill lyssna på den magiska telefonföretagslåten så kan ni enda till i morgon ringa på mitt vanliga nummer och fortfarande slippa låten, i morgon byts flyttar numret maiskt genom luften från min gamla telefon (skit-htc-helvetestelfon-jäveln-hatahatahata-comviqochhtc-forever) till min nya telefon (underbara-himmelrikesiphone-4-näjagville inte köpa den nyaste modellenför jagville iställetspara pengar och jag är i allafall inte så teknisk så jag struntar i vilken iphone jagharjag villbaravara som alla andra-hållertummarna för att den inte ska göramig besviken-änsålängeälskar jag den som minegenmor).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar