måndag 30 september 2013

lasse åberg- dagens inredningsfluga

När jag var yngre så tyckte jag väldigt mycket om Lasse Åbergs tavlor. Jag önskade mig flera Lasse Åbergs tavlor i present under åren och fick några stycken. Det var fina presenter som jag blev mycket glad för.
Men jag satte liksom aldrig upp dom för jag ville spara dom tills jag flyttat hemifrån, men när jag flyttade hemifrån så hade jag liksom tröttnat. Det kändes inte lika coolt att ha Lasse Åberg på väggarna längre. Så nu är det så att jag har 5 st små tavlor av varierande prisklass föreställande Lasse Åberg-motiv som aldrig använts. 
Jag mår lite dåligt över det där, framförallt för att jag vet att mamma la (för oss) dyra pengar på att köpa dom små tavlorna + guldram (för det var väldigt inne då, det liksom hörde till). Det känns så himla otacksamt att inte ha dom framme. 
Så häromdagen tog jag fram två av dom. Jag tänker att Lasse Åberg kanske har blivit hipp igen. Om det är inte är så, så kanske jag startar ett mode nu. En retrofluga. Jag börjar med att stilfullt placera dom inne på toa. 
Dagens inredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar