onsdag 25 september 2013

jag är svart inuti

I dag hände det. Iphonen krånglade. Det är ett helvete.
Har ni hört mig klaga på teknik på länge? Nä!
I mitt förra liv hade jag en dålig htc och en dålig pc och en dålig internet-dångel.
I mitt nya liv har jag iphone, macbookpro och bra internet låda. I mitt nya liv trodde jag att jag skulle kunna säga ja till programuppdatering utan att mobilen skulle  flippetifloppa ur. Jag hade fel.
Jag kunde inte skriva sms. Det tog jättelångtid. Jag har sedan kl 7.45 i morse försökt via dator och internet fixa min telefon. Det som hände var att den hamnade i återhämtningsläge och blev svart. Nu har jag fått i gång den igen men inte lyckats byta tillbaka själva programinställnings os 6 - vad det nu är.

Denna sida försökte jag följa: http://iphoneguiden.se/guider/guide-aterstall-fran-ios-7-beta-till-ios-6/#comment-70062.

det gick inte.
Såhär svart är jag och min mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar