tisdag 3 september 2013

Jag är både hård och mjuk

Häromdagen hittade jag en Rambo-docka i en mynt-leksaksautomat! Det var skitcoolt. Jag ställde in honom i ugnen när det var dags för photoshoot, för att det skulle se lika hårt ut som i den älskade hårdbarkade actionfilmen Rambo - first blood!


Häromdagen var vi ett gäng som gick och fikade. Men inte på vilket fik som helst utan ett kaninkafe!!! OOOh jag älskar ju kaniner! Det är tufft med kaniner, lika tufft som Rambo.
Jag gosade med dom. Det var underbart.


Den här kaninen slickade mig på näsan.                                              Den här kaninen var väldigt                  
                                                                                                                         godissugen.

'




 Världens lyckligaste kvinna! 







Jag vill också poängtera att det var en gullig och snäll kvinna som hade kafét. Det var rent där inne och vi fick inte gosa med alla kaniner utan dom som ville vara i fred. Vi pratade väldigt tyst därinne, var tvungna att tvätta händerna innan vi lekte med dom och vi fick ta av oss ytterskorna och sätta på oss innerskor. Det kändes som att hon hade koll på vad hon gjorde och att alla kaniner mådde bra.  Dock verkade det som att dom sov i burarna - fast dom var ihopkopplade med en större inhängnad där de kunde springa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar