tisdag 1 oktober 2013

Mig på väggen?

Många är ni som vill ha mina inredningstips. Jag vet inte om det är er fascination för Lasse Åberg, guldramar eller mig som gör att ni skriker efter mer.
Jag har ju börjat jobba på teater de vill och nu är mitt första gruppfoto publicerat. Det är som ett skolfoto på alla medverkande i teatern.
Dagens inredningstips blir alltså att skriva ut detta foto samt en bild av en guldram, klipp och klistra lite och sätt upp denna hemmagjorda tavla på toaletten.

STEG 1. Skriv ut fotot



 STEG 2. Skriv ut bilden på guldramen. 


STEG 3. Klipp och klistra



STEG 4. Tejpa upp pappret på valfri plats på toan/badrummet.





Om ni hellre vill ha Lasse på väggen. Skriv då ut exempelvis den här bilden istället för den vid steg 1. Följ sedan anvisningarna steg 2 till 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar