onsdag 30 oktober 2013

Jag har nya batterier

Enligt säkra källor kan en hämta ut gratis bankdosor på Nordea, dessa bankdosor kan kosta 110 kr.
Eftersom jag inte orkar gå hela vägen till närmsta Nordeakontor som förmodligen kommer visa sig vara ett rådgivningskontor och inte har bankdosor alternativt gå till ett kontor som är för privatkunder men bankdosorna är slut alternativt gå till ett bankkontor som har en bankdosa som jag kan få alternativt få köpa för 110 kr, så gick jag istället över gatan från min källare. Jag gick närmare bestämt till Kraftelektro.
Där köpte jag två stycken batterier för totalt 90 kr. Genom att jag gick till Kraftelektro kan jag alltså ha sparat 20 riksdaler samt säkert minst 60 minuter i tid. Det känns verkligen som lyckan ler mot mig i dag.

Här är de nya batterierna samt dagens outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar