söndag 5 februari 2012

tre kvinnor i en säng

I dag är jag så himla trött. I går var jag lite full. Lilla damp och jag underhöll oss med öl och varandras sällskap i går, sedan blev det natt och Kalina kom hem och vi lekte. Sen läste vi erotiska noveller innan vi somnade och jag fick sova i mitten. Jag sov sådär bra.  Idag är jag trött, när jag är trött har jag en tendens att bli ledsen. I dag skulle vi varit kreativa men det gick inte. Nu har vi  ätit god mat som lilla damp lagade. Det var gott. Jag har diskat. De andra spelar mobila spel i sängen. Jag ska lägga mig och slumra lite där en stund och jag hoppas att jag vaknar av massage och gulliga röster som säger "nu ska vi titta på film och äta godis som vi varit och köpt". Jag håller tummarna.

Den spännande fortsättningen på bloggsagan kommer väldigt snart. I nästa avsnitt kommer det hända grejer vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar