fredag 24 februari 2012

Är det slut? Är det verkligen slut?

den 29 januari skrev jag första delen av den här självupplevda berättelse och nu är den alltså slut....

jaha, känns det tomt? ja, det känns lite tomt när ett sådant här epos tagit slut. Men jag tappar inte hoppet. Vi kommer få höra mer om zeke, florentin, madam sokawe och ghorm. Eller? Vill ni det? Jag vill ha feedback. Än så länge är det bara lilla damp- den äkta, som kommit med konstruktiv kritik. Med konstruktiv menar jag att jag inte vill veta vad ni tycker var dåligt utan jag vill att ni  bara belyser det ni tyckte var bra.

Har ni, mina läsare, några förslag på teman, ämnen, titlar eller nåt som ni skulle vilja att jag skrev om? Detta ska ju vara en blogg där jag bara är kreativ utan hämningar och där ni som är utvalda kommenterar på det jag skriver, alltså om det är något värt att kommentera. Ni fattar, ett sånt här inlägg kanske ni inte behöver kommentera skrivspråk o ordval och tydlighet o sånt. Men annars får ni gärna göra det. Ni måste inte. Men ni får.

godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar