måndag 19 augusti 2013

My live, My life



Jag orkar inte skriva mer om hur allt löste sig med katten,templet och tanten.  Ni får klaga om ni vill men det här är min blogg, jag gör som jag vill. My live, my life som det heter i Japan: 


Men ok, kortfattat så hände i alla fall det här: 


Jag försökte hitta tillbaka till tanten men lyckades inte. Letade upp Maria (mitt forna jag) och denna gång var det jag som kröp upp i hennes röv och så pruttpoff så hade vi bytt tillbaka till våra egna kroppar…nääähe men oj, en överraskning till hade hon visst åt mig: katten förvandlades nämligen därefter till tanten. Hon tackade så mycket för hjälpen, sa att jag räddat hela Japan från undergång, ondska och förödelse. Jag tackade för mig och gick. 

Det är en av mina läsare som tycker att det varit för lite sex i den här historien. Det kan ni läsa i kommentarsfältet i under förra inlägget eller här nedan, 
Citat: 
 Anonym18 augusti 2013 17:57
                    where´s the sex, dude??
Jag tycker det känns lite privat att utlämna mig på det sättet, men jag kan säga så här mycket; det där "tacket" var inget vanligt "arigato gozaimas"...den tanten fick minsann vad hon tålde om jag säger så, blinkblink. Den här "kissen" kommer hon sent glömma, om du förstår vad jag menar. Johorå så att det.

2 kommentarer:

  1. höö höö höö, åh... mera seeeex, dude!

    SvaraRadera
  2. men ge dej, anonym. Hon vill inte skriva mer om katten och sexet!

    SvaraRadera