söndag 25 augusti 2013

dagens outfit

Jag har funderat på det där med kändisskapet på nätet. Det vill jag också ha för jag vill också få betalt för att blogga. Tex skulle jag kunna skriva för Elle interiör eller kanske aftonbladet. Dom där shulmans skriver väl inte längre, då skulle ju jag kunna fylla det tomrum som dom kanske lämnat efter sig hos många...

2 min senare. 

Hej. Nu har jag googlat den där bloggaren kenza. Hon verkar poppis. Hon verkar dock inte skriva så mycket på sin blogg. Varför då, undrar vi allihop. Hur kan någon bli poppis på bloggosfären utan att skriva nåt?  undrar vi också. 
Tycker inte ungdomarna om att läsa nu förtiden? Nä, det är visst foton på sig själv en ska lägga upp för att bli poppis. 
I min jakt på rikedom testar jag nu att posera i dagens outfit, fast i och för sig så har jag redan skrivit alldeles för mycket redan... vi gör så här att..alltså läs ingenting av det jag skrev här utan kolla bara direkt på den här bilden istället: 

Linnet har jag köpt för typ 50 kr i en butik i Japan som jag inte kommer ihåg vad den heter, byxorna köpte jag på rea i en butik som jag inte vill göra reklam för. Jag har solglasögon på mig också för det hade kenza på massor av bilder. Solglasögonen syns inte för jag visste inte hur jag skulle fota för att få med hela mig. Det är jättesvårt att ta kort på sig själv. (dom är i alla fall blå) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar