fredag 2 augusti 2013

jag bara undrar hur hen gjorde

När jag var i skåne gick jag in i en bajamaja.

Jag bara undrar hur hen lyckades bajsa på ringens bortre kant. Stod hen upp och riktade anus bakåt med eventuellt lite diarre´? Eller stod hen liksom på bänken med en fot på varje sida om ringen och hamnade för långt bak med stjärten? Kanske hen även lutade stjärten mot locket som "ryggstöd". 
Det kan väl inte ha skvätt upp? 
Eller kanske hen träffade rätt medan hen bajsade men sen när hen hade torkat sig i rumpan och skulle kasta pappret så kastade hen pappret på ringen och så smetade det av sig i fallet? 
Kanske. Det kan ha varit så, jag vet inte men det är det här jag kommer tänka på i kväll. 

1 kommentar:

  1. Alltså ett sjukt fenomen som jag sett många gånger! Jag tror dom sitter för långt bak liksom. Men det är superkonstigt alltså! Puss Miki W

    SvaraRadera