fredag 23 augusti 2013

Jag och konsten

Hej och välkomna till Marias Japanblogg. I Marias Japanblogg skriver jag om vad en kan göra i Japan, jag skriver på ett modernt, jämställt sätt och med ett tvävetenskapligt språk.
Till vardags gillar jag att umgås med vänner, träna och att ha roligt. Jag gillar oxå mode och musik. Tex Riccardo Cocciante  som jag tidigare skrivit om tex här och här, hans modemässiga stilspråk inspirerar mig. Musikmässigt lyssnar jag mest på lite alternativ musik, som tex hiphop och country väst. Jag älskar  västar. Oj, hoppla nu kom jag visst in på mode igen, haha jag kan inte hjälpa´t jag är galen i mode!!! Och kanske lite smågalen överlag ;-) hahahahahahahahahahahahahahaha

Det är nog bara jag som är så tokig att jag tar kort på en melon och ett paraply, haha så knäpp är jag. Fast ändå, vad vackert det är med den röda sammetsbakgrunden.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar