lördag 24 augusti 2013

Motohasunuma

I dag är det lördag. Jag tog en promenad i området där jag bor för att se mig omkring lite. Efter sisådär en 30minuters promenad fick jag syn på en liten gumma som höll på att öppna sin lilla second handaffär (det finns massa sånna små affärer här i lilla Japan).  Hon var gullig och snäll och bjöd på karameller. Jag var gullig och snäll och köpte:

1. En solfjäder
2. Två plånböcker
3. Några knappar
4. En svart handväska
5. En rutig Kimonoväska

Eftersom mitt förra konstnärligt tagna foto "Paraply och melon på sammetscanvas" blev otroligt uppskattat så har jag beslutat att publicera ännu ett konstfoto.

Bilden kallar jag "Till Howard". Tillägningen innebär inte att Howard får sakerna på bilden utan bara att själva fotot är som en hyllning till honom.  Howard är en kompis och en konstnär, kolla här
Här kommer bilden:




REKLAMPAUS
 Denna finns även på min instagram där jag heter "elgrude".
Min instagram och flera länkar till flera av mina projekt som inte alltid innebär bloggning finns på min flavorssida. Där finns också en länk till min tumblr där jag också heter Elgrude och där finns bilder och småfilmer jag varit med i.
Om ni vill läsa den här bloggen från min flavorssida (ni kanske har tröttnat på tvättmaskinsbakgrunden) så kan ni göra det: flavors me/ el grude









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar