onsdag 10 juli 2013

Sunne

Jag tänker åka till Sunne i helgen. Jag ska på Nils Holgerssonföreställningen på Västanåteatern. Det ska bli roligt. Jag tänker att det kommer vara solsken hela helgen och jag kan gå och fika på ett fik på taket på ett hus i Sunne, där har jag nämligen fikat en annan gång. Jag tänker att jag ska sola och bada också. Kanske grilla på kvällen i goda vänners lag.
Framförallt tänker att jag ska se grymma skådisar på scenen. Jag känner några av dom, speciellt 1 av dom känner jag mycket väl, max 2. 

Det som är lite trist är att teaterbiljetterna är AAAAAAp-dyra.

Plats

Berättarladan vid Rottneros Park, Sunne

Spelschema

Premiär midsommardagen den 22 juni kl 16.00
26 juni - 7 juli onsdagar och torsdagar kl 18.00, lördagar och söndagar kl 16.00
10 juli - 28 juli onsdagar och torsdagar kl 18.00, frerdagar -  söndagar kl 16.00
31 juli - 1 september onsdagar till fredagar kl 18.00, lördagar och söndagar kl 16.00
7 september, lördag, kl 16.00

Biljettpriser

Ordinarie pris: Vuxna 410 kr/pers, Barn under 15 år 245 kr/pers
Scenpass/stud: 330 kr/pers
Grupper: minst 15 personer 380 kr/pers, minst 25 personer360 kr/pers 



KOLLA:  410 KRONOR!  nä 330 KRONOR (för jag har fortfarande studentkort kvar som jag tänker utnyttja).  Fast det är det värt.
I vilket fall som helst så kommer jag, i egenskap av min egen chef åka på företagsresa dit så företaget betalar! Jag som chef säger till ledningen i mitt företag att jag som chef ska på en inspirationsresa, en förkovringsresa i kultur som är mitt yrke och en knyta kontakter-resa.  Tack jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar