tisdag 30 juli 2013

här ska jag bo

Snart åker jag till Tokyo igen. (tack till lilla damp och japanstiftelsen)
Nu har jag betalat min lägenhetshyra och börjar försöka organisera min resa. Så himla typiskt bara att jag inte kollade ordentligt på kartan var jag ska bo innan jag betalade. Nu såg jag att jag ska bo mycket längre bort från city än jag trodde. Jag ska bo vid Motohasunuma. Den som hittar dit får sova över! En ledtråd: den är åt samma riktning som min politiska hållning. Förra gången bodde jag utanför kartan till vänster om Meguru.




ps. Om du tittade åt höger eller i mitten av kartan (å därmed tror att jag är center/höger) så får du inte läsa min blogg längre (om du inte ger mig 100 kr och därmed hjälper mig att skaffa körkort)

ps 2. nu ser jag att bilden är suddig. Du får googla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar