måndag 29 juli 2013

Snabba bilar och tuffa tacklingar

Jag har läst på internet om bilkörning, ja ba tog en skärmdump och ba, kolla: 


Ska jag bry mig om det här? fuck no, jag tror inte det för att jag är ju liksom inte ung längre. Jag tillhör den yngre medelåldern. Dessutom har jag cyklat skiitmycke i den "verkliga trafiken". Förresten blir jag så jääääävla fucking piss irriterad över könsuppdelningen i texten här ovan, varför står det inget om kvinnliga bilförare, är det för att dom kör så mesigt och långsamt, liksom prutt prutt  snigelfart, ööh öh "jag vet inte vart jag ska, oj nej, nu blev det nästan orange på stoplen, bäst att jag stannar så att ALLA andra också måste stanna", typ pensionärsvarning på kvinnor alltså.
 Jag tänker i alla fall visa dom där  unga männen att mig leker man minsann inte med. Jag ska göra som typ Wayne Gretzky, såhär gasa förbi dom och om dom försöker komma ifatt så ska jag tackla dom, ba, tackle tackle mothafucka. "Fel förebilder" - gäller inte mig Wayne Gretzky är en jättebra förebild, han kallas "The Great One" - precis som jag gärna kallar mig själv. YEEEeee jag komme va Fetgrymmast på o köra bil!

ps. gilla bilden, liksom "marboro" jag ba älska å röka! wroom ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar