måndag 1 juli 2013

Dålig service

Jag tycker att en person som jobbar i serviceyrket inte ska jobba i serviceyrket om den personen inte är trevlig och ger bra service. Jag har också jobbat i serviceyrket och jag tycker det är roligt, jag vill gärna tro att jag är en sån person som ger bra service. Fast en gång för en sisådär 8 år sen så jobbade jag på ett  cafe/restaurang och så kom det in en person och beställde nåt. Jag var jättekort och sur mot honom, sen gick jag upp och drack lite läsk och åt några tuggor av en kaka, sen gick jag och bad om ursäkt för att jag betett mig så dåligt och så förklarade jag att jag fått ett blodsockerfall. Han blev glad och förlät mig.

I dag ringde en tjej från Telge energi, hon ville nog sälja el, hon var jättetrevlig! Hon var verkligen trevlig, glad i rösten, frågade hur jag mådde och allt. Det var så dumt bara för jag satt och hade inspelningsapparaten i gång och väntade på ett telefonsamtal som skulle spelas in...så jag sa att jag inte var intresserad och inte kunde prata mer för att jag väntade ett samta...KLICK
HON LA PÅ I ÖRAT PÅ MIG!!! Mitt i min mening! Är det nån som ska lägga på i örat på nån så är det ju jag! Dålig service Telge energi, dålig service.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar