fredag 19 juli 2013

Jag näääkhatar (näthatar)

På senaste tiden har jag visst blivit lite av en "länkare" på facebook. Nu känner jag att jag bara måste  dela med mig av en grej till men jag gör det i forumet "blogg" och sen "delar" jag på facebook och "länkar" i samband med "delningen". Okej här kommer det:
Gick in på en väns länkning och fick se denna video: Freshest tolkar "Vare Värt De?"

Freshest är dom goda och Näääk är den onda. Näääk har 18 215 "gillningar" på facebook och han och nån Nimo har gjort den där låten.

Nu tycker jag att vi alla koncentrerar oss riktigt ordentligt på att skicka telepatiskt hat till dom där dumma så att dom ramlar och slår i huvudet av all telepatiskt kraft och kanske svimmar och trillar ner i ån och tex drunknar.

Här kommer låttexten om du tex vill sjunga med: http://www.tunewiki.com/lyrics/näääk/vare-värt-de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar