onsdag 30 januari 2013

RRC vs Teater Kaiserin

Nu har jag blivit stämd av dom som egentligen står bakom hiphopduon RRC för att jag skrev här att jag var en del av den hiphopduon. Det är jag inte. Jag är bara ett väldigt stort fan. Jag skrev bara att jag var med där för att jag tycker jag liknar den ena i RRC. Jag vill poängtera att jag gillar Teater Kaiserin mer än jag gillar RRC.

Varför gillar jag Teater Kaiserin mycket mer än jag gillar RRC?

1. Teater Kaiserin har aldrig stämt mig.
2. Det ryktas om att alla i Teater Kaiserin har legat med varann och det tycker jag låter spännande
3. Jag har känt till och uppskattat Teater Kaiserins konst sedan 2006, RRC har jag bara känt till sedan häromdagen.
4. Jag har inte hört nånting som RRC gjort. Det ryktas om en låt som handlar om att stå och vänta på t-banan men när släpps den?
5. Teater Kaiserin gör humor och RRC gör tuff hiphop och kan vara lite sexistiska ibland, det tycker jag är dumt.




2 kommentarer:

  1. Va!? Har alla i Kaiserin legat med varann? WACKO!!! COOLNESS!!! AVUNDSJUKAN!!!

    SvaraRadera