tisdag 22 januari 2013

koftan kliar

Idag vaknade jag kvart i 6. Alltså 05.45. Jag hade satt klockan för att jag skulle ringa pappa för att han ville vara säker på att han kom upp i tid för han ska till sjukhuset och fixa blodpumpen.
Sen kunde jag inte somna om. Jag gick en promenad, jag åt frukost, jag jobbade, jag gjorde lite träning, jag fortsatte jobba. Nu är klockan 9.32 och arbetsdagen är klar. Jag har hunnit allt jag tänkt hinna!  Jag är sjukt effektiv på morgnarna. Jag minns när jag pluggade en gång då var jag som duktigast på morgnarna (samma dagen som hemtentan skulle in).
Nu till det jobbiga: jag är så himla trött att jag mår illa. Min kofta kliar så in i norden!!!!! OOOOOHHH  jag blir så AAaarg det kliar och kliar och kliar. Urk. Jag måste ta av den. Det kan innebära att jag måste krypa ner i sängen och kolla på madmen och det kan innebära att jag tar min middagslur innan kl 10 på morgonen.
den kliande koftan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar