måndag 21 januari 2013

jag kan inte logga in.

hej min hemliga blogg.

Jag kan inte logga in på min dator. Jag vet inte vad som har hänt, kanske tryckte jag fel lösenord för många gånger. Det är dumt. Jag kan däremot logga in på min dators "gästanvändare", den har inget lösenord, men helst vill jag logga in på min användare för där har jag sparat hela mitt liv. Ja, hela mitt liv sedan jag köpte datorn i höstas. Det har hänt mycket sedan jag köpte datorn:

jag har lärt mig att göra skärmdumpningar
jag har lärt mig klippa i imovie
jag har projektlett en sådär-helt-ok-bra domumentärfilmsinspelning
jag har gjort teater kaiserins julkalender
jag har varit i japan
jag har kommit hem från japan
jag har glömt att handla mat

Hejdå min hemliga blogg

3 kommentarer:

  1. Suuuuuurt... Himla skitobert va tråkigt. Hur ska du lösa detta?

    SvaraRadera
  2. Tycker teknik är väldigt invecklat och utvecklat ibland. Det borde finnas någon typ av hokuspokusformel. Trollkarlar fanns ju före datorns tid!

    SvaraRadera
  3. JA. Bra tips med trollkarl, jag kontaktade en magiker som kom hem och vispade runt med sitt spö så att det började blixtra i hela rummet och nu funkar det igen!

    SvaraRadera