måndag 28 januari 2013

RHYTHM RHYMES AND COOLNESS

tja yo´all.
A- Thounge o ja ba chilla på hemsidan, ni vet den jag gjorde igår som ser ut så här:

YEs thats the www for the hard shit rap music gang group som A-Thounge och jag har.
Ok, nu till problemet: jag har några asgrymma coola hiphopnamn som A-Thounge kallat mig för sen i går. Jag gillar liksom alla namnen men måste välja, jag kan inte göra en P Puff daddy diddy och byta namn hela tiden. Så här på RCCs hemsida öppnar jag upp för en name-battle. Alltså, en omröstning om vad ska jag heta. Vad tycker ni?

Massive Muscle
eller                 
Muscle A-lergic


A-Thounge
Massive Muscle / Muscle A-Lergic

3 kommentarer:

  1. MUSCLE A-LERGIC!!!

    SvaraRadera
  2. Muscle A-lergic tycker jag också. Passar dig.

    SvaraRadera
  3. Röstningen är avgjord: mitt namn är Massive Muscle A-lergic men jag kallas i folkmun Muscle A-lergic.

    SvaraRadera