lördag 22 december 2012

Watch out for upskirting!

Sånna här lappar sitter fasttejpade i tunnelbanan. Det betyder att man får inte ta kort under någons kjol och det betyder också att om någon har kjol så måste denne se upp för folk som tar kort under dennes kjol.
Det är visst så att det är förbjudet att ha kameran på ljudlös inställning på mobilen, det är så förbjudet att den ljudlösa funktionen inte ens finns i japanska mobiler. Jag har både en japansk och en svensk mobil och med den svenska så jag har kunnat smygfota jättemycket! Jag har inte smygfotat under någons kjol för jag tycker inte det är snällt och så är jag inte speciellt intresserad av den typen av foton. Jag är mer konstnärligt lagd. Jag har fotat en man på tunnelbanan som hade snygga kläder, jag har även fotat en hund i barn-hundvagn. Jag har även fotat andra saker tex en vacker utsikt, en lapp och en staty.


jag är genuint intresserad av djurs beteende 

jag tar konstnärliga bilder av Tokyos kåkstäder

politik och musik är mina största intressen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar