tisdag 25 december 2012

jag försöker hänga med i utvecklingen

Jag är i Tokyo, staden känd för sin tekniska utveckling. Jag försöker också utvecklas tekniskt. Jag skaffar tumblr och twitter och jag ska skaffa instagram direkt jag kommer hem till sverige och köpt ny mobil när jag har råd.
En gång har jag lyckats byta namn på bloggen, nu vill jag byta igen men jag kan inte. Jag försökte googla och jag sökte också på bloggers hjälpsida men deras tips är värdelösa. Vad gör jag för fel? Jag vet inte. Snart är det nya året här och jag ska lägga minhemligablogg bakom mig...för framför mig väntar ett helt nytt bloggnamn, jag har kommit på ett jättebra bloggnamn, ett ohemligt namn men ändå hemligt. Jättesmart. Den som hjälper mig att byta namn får veta namnet först och vinner.
Så här ser det ut på inställnings-sidan, där tycker jag att det borde funka att bara skriva in det nya namnet men det gör det inte. Däremot kan jag skapa en ny blogg med det nya namnet men det vill jag inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar