onsdag 26 december 2012

dagens blogginlägg

IDAG

Jag har ätit lunch och fått avskedspresenter. En tygbit och en tygbit. Det var fint.
Sen åkte vi till ett område som heter omotesando där det är massa dyra affärer, där fanns ett litet galleri som hette...billken? billiken? eller nåt sånt. Där hade en av LillS idoler utställning, Motosan.
Sen åkte vi hem. Jag har ätit flingor, nu tänkte jag sova lite.

I GÅR

igår var jag hemma och sen åkte jag till stan. Där mötte jag LillS, jag åt tofuburgare och sen mötte vi upp G.A.S.A.N-familjen. Vi gick på Mexikansk-japansk julaftonsfest.
Ja! det fanns en pinjata som skulle slås sönder.
Pinjatan var uppbygd av ett tunnt ståltråds-skelett så det var svårt att slå sönder. Jag försökte inte för jag tyckte det kändes pinsamt.
Sen gick vi till en bar och drack öl. Där visade de Charlie Chaplin filmer, det var väldigt smart att spela stumfilmer på en högljudd bar. Om det är nån i Sverige som börjar med det nu så är det tack vare mig för jag skrev det fantastiska tipset i min blogg.

I FÖRRGÅR

det var julafton. Jag sjöng karaoke och klämde fingret i en dörr så jag höll på att svimma. sen var den kvällen slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar