måndag 2 december 2013

Weekend full of fun

Eftersom jag var politisk i bloggen i veckan så har min blogg fått massa nya besökare. Jag tänkte nu ta tillfället i akt och utnyttja min nyvunna popularitet genom att börja skriva på engelska. Engelska är ju ett internationellt gångbart språk och därmed kommer alla mina internationella läsare kunna få ut mer av att läsa denna blogg, när de nu även kommer kunna förstå vad jag skriver.

dagens blogg inlägg:

This saturday I went to a party. Then I had to go to the bathroom. Then I locked myself into the bathroom. Then my hart started pounding. It was because I got scared. Then the guy who had the party got a skiftnyckel. Then he opened the door from outside. Then I could go home and sleep.
 He is my new hero. And also the tool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar