måndag 2 december 2013

En sexig, läcker och rockig show!

När denna vecka nått sitt slut är mina dagar som kringresande barnteaterpjäs-för-barn-researcher över.
Detta innebär att jag kommer ha mer tid och ork att skriva riktigt bra inlägg på bloggen.
En sak som jag inte kommer göra i jul är att gå och se Jill Johnsson uppträda på Hamburger Börs, pga av jag inte har något som helst intresse av Jill Johnsson.  Jag rekommenderar er att inte gå dit ni heller utan istället lägga er tid på att läsa mer av min blogg.
Jag lånar därför en bit ur Jill och Hamburger Börs säljtext för att få er att lockas läsa min blogg:

...den folkkära artisten sätter upp en helt egen show och hon utlovar en välljudande helkväll med musikaliska överraskningar, rivig rock, skön country och självklart en lång rad välkända hits. Det blir en storslagen, sexig, läcker och rockig show med ett superbt band, skickliga dansare och fräcka scenlösningar för 2014. Men det är också en show som vill beröra och nå publiken med värme, humor och musik – en upplevelse ni sent ska glömma…



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar