onsdag 4 december 2013

Den läckra biten!

Igår skrev jag ju att ni skulle få en hejdundrande bloggläsning nu när det lackar mot jul. Egentligen sa jag att spektaklet skulle börja typ nästa vecka men jag tänkte att jag skulle börja redan nu. 

I dag kommer den läckra biten av blogg-showen. 
Jag har nämligen varit på Goodstore, den nyöppnade Goodstore som ligger på Hornsgatan i Stockholm (men en kan beställa varor via "nätet" också"). Jag älskar Goodstore för dom har massa läcker mat som inte innebär djuriskt lidande, alltså vegansk mat. Dessutom är typ allt ekologiskt! En läcker Jackpott! 



på det läckra delikatessbordet: tofu, veg ost med chili o paprikasmak, vegost cheddar, storkorv, julskinka x 2, högtidsskinka, majonnäs, typ friterad kycklinggrejer, mac and cheese, rökt fisk typ kallrökt lax och tångkaviar


AAAAAHHHHH allt detta finns hos mig!!!! jag älskart! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar